Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Göran Jansson - 30 oktober 2011 21:47

Detta med värmlandsresor verkar inte vara syrianskas bästa nu kom man sent igen hände mot munkfors med men man han till uppvärmningen i alla fall denna gång!!!!!

Matchen börjar trevande det syns att det är lite nervöst i Grums lägret efter torsken senast mot Åmål!!!

Men det förlösande 1-0 målet kommer av slagskotts kungen Myren!!!!!!!

Spelet böljar sen fram och tillbaka men efter 16.51 gör Simonsson 2-0.

Efter det målet är det bara Grums men 1a slutar 2-0

2a perioden är en uppvisning i missade målchanser.

Men Åberg får i alla fall in 3an i mitten av perioden,Syrianskas spelare ser helt slut ut efter perioden som Grums vinner skotten med 23-5 men gör bara 1 mål.

3per lossnar det rejält i mål görandet,syrianskas spelare tittar på när Grums leker med dom 4 kom 5 kom 6 kom 7 kom och 8an med innan gästerna får ett tröstmål i sista minuten till 8-1,innan det är slut hinner det även att bli 9-1.

Vinst med 9-1 och då tycker jag att Grums gör en dålig match, Men laget dom mötte idag var bland det sämsta jag sett på länge.hade Man haft skärpan hela matchen hade det kunnat bli det dubbla skotten blev 58-21


+++ Myren

++ Forslund

+ Martin Johansson


- Publiken 181 skamligt!!!


Nor nu på Onsdag då vill jag se minst 400 i alla fall och jag vill se hemmastatistiken behållas 20 matcher nu hemma i seriespel utan förlust!!!!!!



Av Göran Jansson - 30 oktober 2011 11:06

Första gången dessa lag ställs mot varandra!!! SAHK är nykomlingar och huserar långt ner i tabellen,sist slog man i alla fall Nor men det säger inte mycket.

Spelare att se upp med finns det

Jarno Pikkarainen Spelat allsvenskt med Västerås

Kristaps Legzdins I sunne jun lag ifjol en snabb spelare om jag minns rätt

Johan Tallberg  Målvakten i västerås som blev forvard i SAHK!!!!!


I Grums saknas får jag hoppas Oblak man säger inte såna saker till en domare!!!

Nu hoppas jag grabbarna visar revansch takter idag och inte bara ställer ut rören.

Tips 6-2

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Går A-laget upp i div 1 denna säsong
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

HockeyGästbok


Ovido - Quiz & Flashcards