Alla inlägg under augusti 2013

Av Göran Jansson - 25 augusti 2013 20:03

1 Matchen spelades idag i Charlottenberg mot Kongsvinger.

3-0 efter 1a perioden blev till slut 4-1.

Var inte på plats så vet inte riktigt hur det såg ut,men seger är alltid bra.

Nästa match är på Lördag i Åmål mot Skedvi-Säter ett div1 lag då blir det ett test.


Vad gäller laget så försvann Kask till Arvika jag önskar han lycka till där.

Annars ser laget mycket bra ut ser det som minst 2 första femmor.

Och mer kan snart komma kan jag säga så bara att hålla ögonen öpnna.


J18 har spelat Cup under helgen på hemma plan med bra matcher.

Man blev 2a efter Lörenskog efter 4 segrar på 6 matcher.

Till veckan väntar både borta matcher och hemma till helgen både för

J18 och J20.


VI HÖRES SNART IGEN!!

Av Göran Jansson - 15 augusti 2013 20:46

Då har Hockeysäsongen startat

Nordic Youth Trophy håller för fullt på med många bra matcher.

Det tycker jag att Grums folket också ska upptäcka dåligt med folk

men hoppas på bättre nu Fredag och Lördag.A slutspel spelas då för U15

med start 10.00 Fredag.U15 i Grums ska spela C slutspel i Charlottenberg.

Och U14 med B slutspel i Kristinehamn.

På söndag klockan 15 gör J18 sin 1a match för året hemma mot FBK,ska bli intresant

och se vilket lag man har denna säsongen.


Vi höres snart igen.

Av Göran Jansson - 1 augusti 2013 14:04

Hej på er alla där ute då var det snart dags för en ny säsong.

Börjar nästa vecka med Hockeyskola,Och sen 1a cupen North Youth Cup

V33.Då börjar på allvar bloggen igen.

A-laget ser mycket intresant ut iår man kommer vara storfavoriter till serie segern mer om detta längre fram.

Jag kommer liksom ifjol försöka följa alla lag.Resultaten kommer ni först och främst få på Grums Hockeys FB sida,där jag liksom förra säsongen kommer skriva in allt jag hinner.


DET ÄR GÖTT ATT DET BÖRJAR IGEN!!

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Går A-laget upp i div 1 denna säsong
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

HockeyGästbok


Ovido - Quiz & Flashcards